Assalammualaikum..
Ibu bapa/penjaga yang dihormati..🌹
*Makluman*
*Murid Ke Sekolah mengikut ketetapan penggiliran Kumpulan A dan Kumpulan B*
✅Rujuk *Jadual Tarikh Persekolahan* seperti berikut:
✅Kumpulan A Tahap 1
-01/11/2021-02/11/2021
-15/11/2021-19/11/2021
-29/11/2021-30/11/2021
-01/12/2021-03/12/2021
✅Kumpulan B Tahap 1
-08/11/2021-12/11/2021
-22/11/2021-26/11/2021
-06/12/2021-10/12/2021
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
✅Kumpulan A Tahap 2
-08/11/2021-12/11/2021
-22/11/2021-26/11/2021
-06/12/2021-10/12/2021
✅Kumpulan B Tahap 2
-15/11/2021-19/11/2021
-29/11/2021-30/11/2021
-01/12/2021-03/12/2021
✅Bersama ini dilampirkan senarai nama mengikut kumpulan A dan kumpulan B.
Sebarang pindaan tertakluk pada perubahan dari masa ke semasa.
Sekian, terima kasih.
#Rujuk guru kelas anak-anak tuan puan untuk mengetahui pembahagian kumpulan A Dan B.
MOTO TS25 SKI
KE ARAH KEMENJADIAN MURID DAN SEKOLAH YANG BERKUALITI
No Tel Pejabat: 0332791277
E-Mail : bba3011@moe.edu.my
26 October 2021
Makluman : Penggiliran murid ke Sekolah
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Percubaan UPSR 2018
Assalamualaikum Selamat menduduki Peperiksaan Percubaan UPSR buat anak-anak tahun 6 SKI 2018 6-9 Ogos 2018 (Isnin-Khamis) Maklum...
-
Assalamualaikum Salam TS25 Pengenalan : Transformasi Sekolah 2025 (TS25) Program Transformasi Sekolah 2025 (TS25) bermula pada tahun ...
-
Assalamualaikum Dilampirkan : Terbitan : Biro Dokumentasi TS25 SKI 2018 #selamatmajujaya
-
Assalamualaikum Sahabat-sahabat warga Pendidik yang budiman, Dilampirkan : Bimbingan Pintas Transformasi Sekolah 2025 oleh Pn Norlela...
-
Assalamualaikum Salam TS25 SKI Pada 26-29 Mac 2018 di SMK Seksyen 7 Shah Alam,Selangor, telah diadakan Kursus Modul 2 Transformasi Sekol...
-
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Dilampirkan : Jadual Waktu * B...
-
Assalamualaikum Nama kursus : Kursus TS25 modul 5 kohort 3 Tarikh: 17/10/2018 – 19/10/2018 Tempat: ILKAP Bangi Sasaran: 60 0rang ...
-
Assalamualaikum Sahabat-sahabat yang dihormati, bagi merealisasikan hasrat Transformasi Sekolah ke arah pendidikan abad-21 & TS25, J...
No comments:
Post a Comment