MOTO TS25 SKI

KE ARAH KEMENJADIAN MURID DAN SEKOLAH YANG BERKUALITI
No Tel Pejabat: 0332791277
E-Mail : bba3011@moe.edu.my

02 January 2019

Hari Pertama Persekolahan 2019

Assalamualaikum
Taklimat guru bertugas
Hari ini 2.1.2019/Rabu - Bermula sesi baharu persekolahan bagi tahun 2019. Sesungguhnya umum mengetahui bahawa dunia pendidikan pada kali ini telah berubah suasananya apatah lagi untuk murid-murid tahap 1 yang telah diberitahu akan pemansuhan peperiksaan dan terarah kepada pentaksiran berterusan berunsurkan didik-hibur. Namun begitu,bagi murid-murid tahap 2 pula masih diteruskan operasi peperiksaan dan strategik PdPc abad 21 masih berlangsung.
Alhamdulilah,suasana pagi pada hari ini amat meriah dengan kehadiran anak-anak baharu (murid-murid tahun 1) dan juga kehadiran ibu bapa yang turut sama menemani anak-anak mereka ke sekolah untuk memberi semangat dan motivasi menjadi insan yang berilmu dan berguna.
Manakala, warga pendidik nya pula sangat sibuk dalam menyediakan keperluan murid-murid dan bahan-bahan yang berkaitan dengan pembelajaran dan sebagainya.
Program Guru Penyanyang dan Program Transisi tahun 1 juga telah bermula di hari pertama persekolahan 2019.
Semoga pada tahun ini, SKI akan terus Cemerlang,Gemilang dan Terbilang selari dengan Misi dan Visi sekolah 2020.
Inilah barisan Pentadbir baharu di SKI 2019  bergambar bersama dengan YDP PIBG SKI
(Cikgu Zulkifli Amin b Mohd Jaini -GPK HEM/Ustaz Zainuddin b Mahroni -PKP/Cikgu Aziz b Ghazali -GB/Mejar Bersara Kamaruddin b Misran -YDP PIBG/Cikgu Azmi b Ahamad Sah -GPK Kokurikulum)

#kearahkemenjadianmurid
#skimajubersamats25
#selamatmajujaya

No comments:

Post a Comment

Percubaan UPSR 2018

Assalamualaikum Selamat menduduki Peperiksaan Percubaan UPSR buat anak-anak tahun 6 SKI 2018 6-9 Ogos 2018 (Isnin-Khamis)   Maklum...